Idag är den stora dagen

Cyklade som en dåre hit hem för att gå ut med vovven.
Nu väntar jag på att klockan skall gå, skall strax ner till bussen.
In till den kära staden och fylla i min tattuering, äntligen!
Skall bli så skönt att äntligen få gjort de :)
En annan sak som står på schemat idag som också är på tiden
är körlektion, jag skall ha min allra första körlektion idag.
Imorse var jag så nervös att jag höll på att dö (nästan)
Men jag hade ett snack med mig själv och nu har jag ändrat mig helt.
Jag var nervös så jag mådde illa när jag vaknade, inte okej.
Det är så typiskt mig att oroa mig för saker i onödan.
Hur som helst så kom jag fram till att, fylla i tattueringen skall bli så skönt!
Jag har ju gjort det innan ich vet vad det handlar om + att han är schysst.
Att köra skall ju bara bli kul, det är ett steg närmre mitt körkort.
Och om det går åt pipan, so what? Det är ju därför jag är där, för att lära.
Förstår ni att dessa ord och denna inställning kommer från mig?
Haha, inte jag heller. Känner mig ganska duktig faktiskt!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0