Jag är en lycklig tjej igen!

Kvällen blev inte riktigt som planerat, men den slutade bra ändå.
Meningen var att vi skulle gå på Jul på Liseberg, så mysigt.
Vi åkte dit och jag var helt redo, bokstavligt talat.
Förväntansfull som en liten unge nästan studsade jag dit med Micke
och ser att det är stängt! Grindarna är helt igenbommade.
Det är inte sant. På skylten vid entrén står det såhär:
Idag har vi stängt. Imorgon öppnar vi igen. Are you fucking kidding me?
Blev så besviken men det höll inte i sig länge, Mikael räddade mig.
Han vet precis vilka knappar han ska trycka på, han känner mig :)
Så kvällen slutade här hemma i soffan framför en bra film,
med varsin stor kopp varm choklad (med marshmallows) och en bulle.
jag är en lycklig tjej igen och nu är det dags att sova

Kommentarer
Du heter? Emmelist

nej alltså vi har inte kommit över den summan. men känns som att det är lika bra att ringa dom i alla fall. så det inte blir några problem.

2009-12-07 @ 22:22:01
URL: http://emmelist.blogg.se/
Du heter? LISA

Men kan du inte adda mig på msn då? Eller visa på Facebook. Jag ska dock gå och lägga mig nu men imorgon får du visa mig ;D Sov gott! Kram

2009-12-07 @ 22:28:05
URL: http://liisamax.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0