Jag är lycklig!

Alltså, jag vågar säga att jag är lycklig! Just nu är jag det.
Det är så himla bra alltihopa nu så det är nästan inte sant.
Fick precis förfrågan om jag haft en bra start på veckan och
jag kan utan att ljuga säga att den har varit förjävla bra!
Imorgon är jag ledig och det skall bli så skönt och kul.
Skall ändå upp i någorlunda tid och klippa farfar vid 9:30.
Självklart bjuder dom mig på frukost, den ser jag fram emot :)
Efter det skall jag hem och gå en lunchsväng med min vovve,
vänta på att klockan skall slå 13:20 och Johanna slutar.
Då skall vi in till stan och förhoppningsvis få köpt lite julklappar.
Kanske ta en fika? Och köpa lite grejer till armbanden, är så sugen.
Alla mina verktyg och material är hemma hos mamma och pappa.
Är så sugen på att göra armband så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Var nämligen inne en snabbis på Do-redo förut och köpte några pärlor.
Har två armband i huvudet som bara måste bli gjorda, blir galen.
Är det så med er också? Alltså ni som är kreativa, och sådär?
När jag kommit på en idé så börjar det klia i hela kroppen på mig.
Jag vill göra det nu nu nu och helst inte vänta en minut!

Kommentarer
Du heter? LISA

Myspys. Haha, när fyller du då? Jag kan räkna ner åt dig då ;) Fått reda på vilka du träffat från gullspång? ;D

2009-12-01 @ 21:47:14
URL: http://liisamax.blogg.se/
Du heter? Johanna

Vad glad jag blir när jag läser det här! :)

2009-12-01 @ 21:55:05

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0