Make over

Nu är jag hemma från jobbet, kom hem i tid för en gång skull.
har varit en bra dag, ganska lugn men jag behövde de haha.
Hade en make overkund, hon blev så nöjd och så snygg!
Jag klippte av minst en dm på längden, klippte upp det och så.
Gav henne massa härliga guldslingor, very nice!
Jobbar imorgon också, hon bokade in en tid för sin lilla son :)
Sedan har jag en av Katarinas stamkunder som skall fixas.

Nu är det dags att dra upp till Tjörn, där spenderar vi kvällen.
Vi äter middag på vägen och har sedan glöggmys hos Benjamin.
Men hur mycket glöggmys det blir återstår att se.
Ha en grym fredagkväll, har vi tur kanske vi kollar idolfinalen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0