Thats life

Var det verkligen en dag sedan jag bloggade? Knepigt, tiden går fort.
När jag inte ens kommer ihåg om jag uppdaterat, då är det illa.
Hur som helst så åt vi middag (min favoritmat) direkt efter jobbet.
Så nu sitter jag mätt i soffan och pustar ut, det blir antagligen film.
Skönt! Har lite samtal att ringa men det får fixas imon på dagen,
det kör ju ihop sig lite när folk säger att dom kommer men inte gör de.
Alltså då jag bokat bord och andra grejer till oss imorgon.
För då skall lilla jag firas :D Galet vad fort det gått!
Tänk att jag fyller 19 på söndag? Så stor är ju inte jag, haha.
Så det är verkligen fullt upp i helgen, jobbar ju imon också :)

Kommentarer
Du heter? LISA

Du får tänka på att det är fina pengar som rullar in. Är det roligt att vara frisör? Ha en bra dag:)

2009-12-19 @ 12:15:26
URL: http://liisamax.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0