Väldigt lyckad andra advent

Nu har hela släkten åkt ,höll jag på att skriva, det är nästan sant.
Mamma+pappa, farmor+farfar, Mikaels mamma+syster och Matz
har ju varit inbjudna hos oss idag på adventsfika som vi kallade de.
Dom verkade himla nöjda och det har varit så mysigt :)
Tända ljus, julmusik i bakgrunden, hembakt och våra familjer.
Har ni haft en lika mysig söndag som oss?
Nästa steg på dagens schema är middag, jag tänkte prova nått nytt.
Vi har skalade räkor i frysen som jag håller på att tina lite.
Dom tänkte jag göra något kul med tillsammans med pasta och chili.

Tänk att det redan är andra advent, går inte tiden helt galet snabbt?
Jag fyller ju för sjutton år om 2 veckor exakt idag. Galet!
Det är först idag jag har fått lite julkänsla och längtar till julen.

Kommentarer
Du heter? LISA

Du får ta åt dig äran ;) Haft en bra helg?

2009-12-06 @ 21:32:28
URL: http://liisamax.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0