Världens mysmorgon

Åh, vilken mysmorgon jag har! Ni skulle bara veta
Har precis ätit frukost, julbröd från Mikaels halvmormor(?)
som dom tydligen bakar varje år. Det är galet gott.
Vi fick med oss en gigantisk påse då vi var på kalaset.
Till de gjorde jag mig en stor kopp te, fick te igår av Monica :)
Mikael skrev ett så gulligt sms nu imorse om julen och sådär,
han gav mig verkligen bra känslor så jag lyssnar på julmusik nu.

Adventsfikat som vi hade igår gav oss också presenter, kul.
Det kändes som julafton och jag var helt lycklig, som ett barn haha.
Vi fick en jätte fin julstjärna(växten) av farmor och farfar i en fin kruka.
Mamma och pappa kom med ett helt sett pepparkaksformar,
så nu måste vi baka pepparkakor trotts allt.
Monica och Matz kom med lite jupynt hemifrån, det hade vi beställt.
Men dom hade också köpt fyra tabletter(underlägg) från hemtex,
två burkar te. En röd och en svart precis som jag ville ha :)
Tänkte lägga in lite bilder, ni kommer bli imponerade, trust me!



Kommentarer
Du heter? c

låter jätte mysigt! :) vill också känna sån julkänsla! nåja gör väl det sedan när jag kommer hem och får pyntat lite extrai lägenheten!

2009-12-07 @ 09:49:43
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0