10 fucking minus

Godmorgon :)
första gången jag bloggar på morgonen! wooho
och vet ni vad? Klockan ringde imorse precis som vanligt
så jag drog slutsattsen att den antagligen hade måndagsångest igår :)
Jag var tvungen att ladda min ipod och lägga på två låtar jag ska sjunga
så den har laddats nu medans jag sminkat mig :)
Kan inte blogga hur mycket/länge som helst, måste springa och borsta tänderna!
Sedan ut med hunden och efter det iväg till bussen :)
Det är 10 minus ute!   10 FUCKING MINUSGRADER!
Jag kommer ju antagligen dö påvägen till skolan ..
Idag skall vi börja med mitt projekt i håret :D
Men nu måste jag kila
Ska simma efter skolan med Sandra sedan ska jag och mamma ha kvällsmys
Hörs sen
puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0