dagsrapport

Hejsan hoppsan :)
Sitter här i bara handduken , tog mig en snabbdusch för att fräscha upp mig lite
har nämligen gått en långpromenad med Sandra och vovven :)
Ska klä på mig nånting, kanske fixa håret och sedan bänka mig i sängen
för att se ännu ett avsnitt av gossip girl
De är läskigt hur man kan fastna för en serie så
När jag sett klart ett avsnitt så är jag så jäva ivrig att starta nästa så man blir fast!
de är inte klokt. De är ju bara en serie?   men såååå jävla bra! :)
Me like me like
Sen kommer Mikael. Får se vad vi hittar på för nånting
Vill göra nånting men vet inte vad, så får se.
på tal om honom så har jag bestämt mig angående hans present på lördag
eller present låter så fel på nått vis. De är ju bara alla hjärtans dag?!
Men hans gåva låter bara töntigt haha
så de får bli present .. Hur som helst så kan jag knappt berga mig till på lördag!
vill att han ska få den nu nu nu
Men nu skall jag klä på mig så jag hinner kolla ett avsnitt i lugn och ro
innan folket kommer hem
Puss på er så länge

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0