Its just too much right now

Vart skall man börja?
Kanske skall slippa "mellan snacket"och bara ge en rak och enkel dagsrapport!
Vaknar när jag sover som godast , vem gör inte det när klockan ringer?
Det SPÖREGNAR ute. Inte okej!
Inget mellan snack var det utan nu kör vi , okej?
Var ju i skolan fram till lunch, förövrigt var det riktigt god mat idag :)
Sedan bussen till min privat läkare där jag mötte upp mamma
Det blev ett ganske långt samtal hos läkaren, kanske 40 min
och de kändes skönt men när vi kom därifrån var jag helt tom
Det kändes som om vi aldrig hade haft det där samtalet med henne
jag fattade lixom inte vad hon hade sagt
 Jag höll på att bryta ihop men jag göll mig för hade jag väl börjat
skulle tårarna spruta åt alla håll och kanter och de ville vi inte
inte med tanke på att jag skulle till salongen och berätta vad som sades hos läkarn..
Jag har fått berätta det ett antal gånger idag men jag vill gärna skriva de igen

Alltså, jag skall opereras. Det fanns inget annat val för mig eftersom jag har så mycket sten
en sten till får inte plats. Min gallblåsa är helt full
så dom skall operera ut hela min gallblåsa. tydligen behöver man inte den?!
Jag kommer hamna på östra sjukhuset här i gbg så jag är inte långt borta :)
Dom börjat först med en kikhålsoperation som de heter, man gör små små snitt
två precis vid blåsan och ett längre ner vid magen, där skall det gå en slang emellan
så att gallvätskan skall rinna ut. Dom kommer även fylla min mage med luft
fråga mig inte varför men det vet jag inom en snart framtid.
Funkar inte kikarhålen så får man göra ett större snitt
Efter det kommer jag ligga på sjukhuset, iaf 3-4 dygn om allting går som det ska
Sedan kommer jag tillbaka och tar bort stygnen i magen och sedan en gång till
för ett hederligt återbesök!
Det som är mest aktuellt just nu är att jag skall på träffa en kirurg
även här är det väntetid, Han berättar precis hur det går till och jag får ställa alla mina frågor!
Han gör ett till ultraljud och vi bestämmer operations tid. VÄNTETID IGEN
Men min läkare och mamma tror att jag är ganska prioriterad i detta läget
för att jag är så himla ung och har såpass mycket stenar som jag har.
En sten till och min gallblåsa kan spricka eller så hamnar de stenar i gallgången
och jag kan bara tänka mig hur jäcla skit ont de kommer att göra!
Cancer patienter går före, men efter att dom har varit hos kirurgen får dom vänta max 4 veckor
så min läkare tror att jag ligger där nånstans med. Hoppas!
Så så ligger det till at the moment
Väntar på kirurg tid! .. Snälla håll tummarna för mig!
Håll gärna era tummar enda tills jag är klar, alltså helt okej , frisk igen!
Tack allihopa för att ni finns där det betyder verkligen så himla mycket
Jag vet att jag är glad och ser ut som vanliga Lina (trotts mitt gula hår haha)
men inutti mig finns det så mycket mer. Jag orkar snart inte mer inombords
de finns lixom en gräns och jag känner att jag är SÅ nära den nu!
Jag biter ihop som alltid , jag inbillar mig att de är bättre
Jag vill inte vara någon annan än glada söta Lina så jag kämpar
ni skall veta att jag kämpar som fan!!
Men tack alla ni som finns där :)
Sakll få låna Mikaels gameboy och Benjamins nintendo ds på sjukhuset , bäst <3
Skall sova nu , Försöka sortera tankarna och ha en bra dag imorgon
God natt

Kommentarer
Du heter? Mikael

<33

2009-02-26 @ 22:50:12
Du heter? Lina

Tack älskling <3

2009-02-26 @ 23:06:08
URL: http://energetic.blogg.se/
Du heter? Benjamin

Jag gick faktiskt upp ur sängen för att läsa detta :)

Det låter verkligen hemskt, hoppas du får de gjort snarast :/ Jag sitter här o försöker lida med dig! Du har alla dina vänner och lilla mig vid din sida till fullo! You go girl!

btw, NINTENDO TO THE RESCUE! :))

Sov gott!

Puss<3

2009-02-26 @ 23:13:03
Du heter? rebecka

Just nu har jag mina smink"tips" i bloggen.

spana gärna in och lämna ett spår!

:)

2009-02-26 @ 23:40:13
URL: http://rrrebecka.blogg.se/
Du heter? Sofia

finns här för dig hjärtat .<3

2009-02-26 @ 23:56:56
URL: http://newlife.devote.se
Du heter? Povel

Givet att jag kommer hålla mina tummar för att allt går hur bra som helst! :) För alla vill att du ska må bäst igen! Så är det bara! Kämpa vännen, kämpa! :)

2009-02-27 @ 00:59:28
URL: http://psgveckor.blogg.se/
Du heter? Johanna

Lina, du måste sluta äta sten, låter inte bra att hela magen är full och att inte ens en till får plats, hur får du ens ner dom?? (Tänker på dig)

2009-02-27 @ 09:41:55
URL: http://johannnajos.blogg.se/
Du heter? Din andra Halva <3

Jag lider med dig och lovar att jag alltid kommer finnas vid din sida! Tänker på dig jätte mycket och hoppas på att du får bort skiter så fort som möjligt, och så smärtfritt som möjligt..Jag saknar Dig Lina.. i mina ögon är du alltid den Glada, positiva och otroligt söta Lina <3

2009-02-27 @ 14:49:18
Du heter? Annelie

Usch Lina det lät inte bra! Hoppas allt går bra nu så du slipper det här. Låter inte alls skoj! Kramar<3

2009-02-28 @ 16:49:31
URL: http://barnutanben.blogg.se/
Du heter? Erica

Måste börja med att säga att jag Älskar din blogg! Så sjukt grym och snygg:) Annars så önskar jag dig all lycka till med allt och hoppas du blir bra snart! Sköt om dig!<3

2009-02-28 @ 23:27:58
URL: http://landofthemiracle.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0