no no no

Det blev ingen gossip girl innan folket kom hem ..
Har kört bil istället med mammsen :)
gick riktigt bra. Blev en början på mörkerkörning nu med
så de går framåt gott folk, de går framåt.
en sak till vill jag säga och de är att vi ska äta sjukt god men onyttig mat idag!
Har varit sugen på de jätte länge
Har ju inte kunnat äta de på ett bra tag men sist provade vi med tabletterna i högsta hugg
(ifall jag skulle få ett anfall har jag fått akut tabletter) lite snabbt förklarat.
Hur som helst, maten jag snackar om är PIZZA!  wooho
Fast dom har mycket annat gott på San remos pizzeria ..
Men de blir säkert en hawaii med kebabsås som vanligt nu förtiden :D
we will see ..
nu väntar jag bara på att Mikael ska dyka upp så vi kan beställa pizza
för jag är vrålhungrig!
Hörs kanske sen
puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0