sibirien?


Nej jag ska inte resa bort till Sibirien ..
De behövs inte, för nu är Sibirien här! i vårat land
iaf deras väder haha
Hade dock varit skönt, att resa bort alltså. Kanske inte just till Sibirien
men ändå.  bort bort bort från allt!  de hade jag INTE tackat nej till!
Kidnappa mig någon?

Hur som helst. Sitter jag i sängen och lyssnar på lite musik
jag har kommit in i en sån där period då nästan all musik är tråkig
du vet när man inte orkar lyssna på nån låt, man bara byter hela tiden
Nu har det varit några sum41 låtar på raken, de funkade bra för stunden :)

idag har jag fått mitt rum städat :)
Eller nej, nu lät de precis som att någon städat de ÅT mig och de är FEL
jag , Anna Lina Petersen har städat mitt rum alldeles själv
Dammsugit, dammat och lagt julklappar och presenter på plats haha
tyckte änna de var dags nu, dom stod ändå och samlade damm mitt i rummet

min skrivarlust lixom dog. Den försvann lika fort som den kom ungefär.
Måste vara för att jag är trött och har sagt till mig själv att lägga mig i tid!
De var säkert så :)
Ska nog läsa veckorevyn lite och sen nana
men först ska kletet i ansiktet bort (sminket för er som inte kopplade)
Nä, inget mer skrivande idag
jag skriver ändå inget vettigt
sov gott

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0