skit söndag

Fint väder är det iaf. Och bra är väl det för den som har en trevlig söndag
det har inte Lina Petersen!
En jävla skit dag. Men den kan bli bättre, jag hoppas :)
Alltså ingen bra morgon, nånstans vill inte ens skriva om de :S
Så efter den dåliga starten på dagen (jag sov dock väldigt gott)
skulle jag spela guitar hero, tänkte att de kanske kunde få mig lite gladare
men icke.. Då är de nått damp med memory cardet som sitter i vårat playstation
och de säger att man måste fortsätta without saving .. men de ville inte Lina
så jag tryckte på no no no , men de gick inte att komma runt på något sätt
för errorskylten kom upp ändå. Då gick Lina med på att forsätta
without saving och tryckte på YES
då gick de att gå vidare. Jag skulle välja låt, visste precis vilken jag ville spela!
Då finns bara några låtar kvar .. SÅ JÄVLA FÖRBANNAT!
Jag visste ju precis vilken jag vill spela :(
Men nu har jag iaf börjat om hela skiten och håller på och turnerar! ;)

Sedan var det dags för övningskörning . Inte världens bästa dag för de
med tanke på mitt humör och allt. Men jag gav de en chans!
och först gick de bra, med volvon . Strålande faktiskt!
Pappa sa ingenting, de betyder att man sköter sig..
Sedan bytte vi till kingcaben och då gick de .. inte alls.
Eller jo de gick lite, nästan men de va ingen bra dag
så jag ville inte köra mer. Men jag körde hem och de gick bra!
Sen kom vi fram till att man är helt enkelt inte på topp alla dagar.
Vare sig de gäller bil eller nått annat.

Nu skall jag duscha min söta lilla vovve, hon är bäst :)
Fast hon gillar inte att duscha, men hon är skeeeeeten
Så vi hörs kanske sen
Puss på er

Kommentarer
Du heter? ELIN L

söndagar är så tråkiga!

2009-02-08 @ 15:09:13
URL: http://soilkid.blogg.se/
Du heter? Felicia

Jag har också övningskört idag xD haha kul kul :D

Fast man orkar typ inte riktigt, aldrig pepp på en söndag :(

2009-02-08 @ 20:01:52
URL: http://moorrr.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0