TACK!

Go kväll :)
Tack allihopa för era söta kommentarer. Det betyder väldigt mycket skall ni veta!
Blev jätte glad när jag läste dom nyss!
tacktacktack
Tänkte bara uppdatera er om vad jag/vi har för oss denna lördagskväll :)
Det blir ingen melodifestival ikväll iaf. Big no!
Man blir ju bara irriterad så jag struntar i det ikväll.

At the moment sitter Mikael Mamma och Farmor i min säng fastklistrade
vid Guitar Hero. Sånna nööördar haha
Mikael spelar och mamma sitter och förklarar för farmor
För er som inte visste det så är mamma HELT såld på det här!
och de roliga är att hon riktigt grym på det. Men de har hon ju fått från mig haha
Hur som helst, ikväll firar att mamma har fyllt år :)
Vi har precis ätit vääärldens gdaate middag, massa nya recept som mamma hittat
Det var vitlöksbröd med smält mozarella, tomathalvor med vitlök som vart i ugnen
Kycklingfilé med ädeloströra på som även de varit i ugnen. Sjukt gott!
Efterrätten har vi inte ätit ännu men jag vet att den kommer vara helt cpigt god den med!
var nämligen med och gjorde den igår! haha
Sedan blir det att hoppa i tunnan och bara mysa!  Kan man ha en skönare kväll?

Igår var jag och alla brudar hos Alex. Även hon har fyllt år :)
Perfekt förfest men jag följde inte med pga jag varit sjuk i veckan osv
Det var grymt ändå alex. Tack för de och förlåt att jag inte följde med ut
men vi tar igen det de vet du :)

Nu skall jag inte sitta här och bara sitta mer. Jag skall sjunka in i GH världen jag med
sen blir det världens godaste efterrät. Men oroa er inge kag äter lite för er med
Puss

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0