teorin är igång!

Tjingeling :)
Sitter här vid min brors skrivbord, man sitter skönare här än i min säng.
Har pluggat lite teori, fattar ni att jag börjat med den eller?
Vissa saker är krångligt, tycker de är lite lättare när nån förklarar för mig
men jag har iaf kommit igång och lagt upp en liten plan
Ska köra med pappa sen i eftermiddag :)
Ska börja träna på start i backe nu osv ..
oh gosh, wish me luck!

Ska lägga böckerna åt sidan lite nu och göra mig en god hallonsmoothie
sedan får jag fixa mig lite grann så jag kan visa mig bland folk
ska ut med hunden, gå till bussen och åka till ungdomsmottagningen
sedan till apoteket :)
Sen är det körning med pappsen som gäller och sen kommer älsklingen
på tal om honom, älsklingen alltså, inte pappa haha
så har jag nog kommit på hur det blir med alla hjärtans dag presenten!
De kan bli grymt!  har bara tänkt än så länge men imorgon måste jag ha bestämt mig!
Men nu måste jag kila. Kanske hinner läsa lite till innan jag sticker :)
Men känner jag mig själv rätt så lär jag fastna framför spegeln..
Vi hörs kanske sen
Puss på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0