tidigast nånsin?

Gokväll bloggen och alla söta läsare :)
tidigast nånsin är väl att ta i kanske, men jag är allt i tid idag
med att komma i säng alltså ..
De är väl typiskt för imorgon är den dagen då jag börjar senast
Men de är skönt att komma i säng ändå, jag har en sprillans ny veckorevyn
som bara väntar på att få bli läst av mig!

Idag har varit en bra dag, tror jag?
Började lite segt med småföretagande på morgonen, de är sådär tycker jag
men idag gick den konstigt nog ganska snabbt.
Åkte buss med Davide imorse, de va inte igår
han kom fram till att jag inte var 18 sist vi sågs, och de är ju sooooooo last year ;)
Glenn hysén hälsade och skakade han med mig imorse med
tack vare att davide känner hans son osv, men ändå
han var väldigt angelägen om att hälsa på lilla Lina :)
Han kan nog vara en trevlig prick :)  till skillnad mot hans ena son ..
men nog om de
Sedan så var de prov på gång,  i skolan alltså
svingrygg ( långhårsuppsättning)
en komersiell som vi gjorde själva + en till festlig frisyr  dessa två var de dock inte prov på!
Kanske därför jag är så trött och seg?
för att hela salongen var dimmig av all spray som förbrukades ..
Men de gick bra för lilla mig på provet, bättre än förväntat faktiskt

Efter skolan kom Majkel och hämtade mig och vi åkte till biltema, wooho
himla trevlig affär.
Mikael tyckte dock att de såg väääldigt fel ut när jag gick mot kassan med
bromsbelägg och en lampa i handen
han tyckte inte riktigt att biltema var min affär.
Kan ju kanske hålla med på den punkten :)
Vi köpte lite ihop plock och gjorde oss en god middag hemma!
Men nu ska jag sova, känner mig lite sådär ..
Hoppas inte jag håller på att bli sjuk!
Sov gott på er
Puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0