update

Mikael åkte precis, eller inte precis precis men ganska precis haha
I know you got it
Hur som helst så tänkte jag inte skriva så mycket
utan mer bara nämna att körningen förut gick som en dans
Iaf det mesta, haha
De gick faktiskt väldigt bra idag och de ÄR kul att köra bil. Jag erkänner!
Besöket på ungdomsmottagningen gick fortare än blixten
hann ju knappt komma dit förrän jag gick därifrån igen :)   Skönt
Och nu mina kära små läsare tänkte jag lägga mig tillrätta i sängen
och kolla på Gossip girl.  Säsong 2 är min min min! :D
Fast jag är hur trött som helst så de får nog bara bli ett avsnitt, eller kanske två ... tre
Sen är det läggdags. Imorgon skall jag nog  vara betydligt latare än jag vart idag haha
Vi får helt enkelt se imorgon. Har några grejer som skall göras :)
God natt på er
Puss



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0