mer tid åt polarna, thats it!

Alright babes, här kommer kvällen i korthet. (kanske lite annat med)
Jag å mamma lirade lite GH och sprang sedan och bänkade oss i soffan
Vi kollade på melodifestivalen och provsmakade en ny efterrätt mamma hittat
som hon tänkte ha på sin födelsedag den 26/2
Den blev helt klart godkänd!  den var jätte god
Kolla bara den smarriga bilden längre ner i inlägget! :)
Men melodifestivalen, vad är de egentligen?
alltså egentligen är de väl lite av ett skämt?
Men de har alltid funnits och borde väl alltid finnas antar jag
Men Caroline Af Uglas?   där gick gränsen..
Mer än de behöver jag inte kommentera.

Har precis lagt upp lite snajsiga bilder från de nyblivna 20åringarnas fester
checka in min facebook så får ni se :)
Idag insåg Lina att bilddagboken inte är så himla poppis längre
folk sattsar mer på sin blogg och framförallt på sin facebook.
Håller ni med?
Känns som varenda kotte har blogg nu, skit kul tyckter jag!
För jag har kommit in i en sån period då jag tycker msn är tråkigt
och när jag läst de bloggar jag brukar hålla koll på så blir de plötsligt tråkigt
att sitta vid datorn .. Så ge mig mer bloggar fellas! :D

Jag ska faktiskt sova, mår ju inte allt för bra. Febern verkar ha lagt sig lite
så tänkte passa på att somna nu när den tagit en paus ..
MEN jag är hungrig. Känns som jag ätit hur mycket som helst idag
men när jag tänker efter åt jag knappt nån middag ..
Ska man kanske ta sig en macka och lite proviva?
de krävs lite tanke och energi innan de händer iaf.
Nej nu skall jag avsluta här.
Vill först bara skriva så att alla ser de, iaf alla som läser bloggen
att: MER TID ÅT KOMPISARNA!! punkt slut
De som har några invändningar om de, Well too bad!
De ska bli ändring på de här. Så är det bara!
Hjälper ni mig planera så går de ännu bättre! <3
Hade kunnat skriva ett helt inlägg om kompisgrejen, men inte nu
de kommer säkert!
Sov gott


Kommentarer
Du heter? Maaatthew

Lina har äntligen fått förståndet tillbaka! :D

2009-02-07 @ 23:28:18
URL: http://mathiasmedh.blogg.se/
Du heter? Felicia

Haha melodifestivalen är katastrof ! :(

2009-02-08 @ 00:36:11
URL: http://moorrr.blogg.se/
Du heter? hanna

mumsigt :D

2009-02-08 @ 10:46:16
URL: http://halshammar.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0