Kul grejer pågång nu :)


Godkväll söta läsare :)
Klockan har hunnit bli mycket ju.. Jag som tyckte dagen gick så långsamt
Men jag har ändå fått gjort en hel del
men de viktigaste av allt är att jag slappat. Var rädd att jag inte skulle hinna de haha
Man har ju bara lov en gång! (A)  (vecka 7 kommer bara en gång om året)
Imorgon skall jag in till stan och träffa min goa Drew :)
vi skall fika och prata, prata prata prata!   Jag vill de och jag vet att hon vill de med
Vad passar bättre då än en fika? :)
Seda ska vi ge oss in i balklänningsdjungeln .. Wish me luck?
Jag vet inte ens vad jag letar efter. Jag tror jag vill ha en svart :)
eller en härligt lila, rosa får jag nog inte ha för mikael haha
De brukar vara många som har rosa med, så jag struntar nog i de ..
vinröd kanske .  hm tur att vi ska börja leta imorgon :)
Ska bli kul imorgon Sandra!  <3

På fredag skall jag köra bil till IKEA :D  de längtar jag med till
Ska bli kul. dels för att jag älskar ikea och för att mamma gjorde mig glad
när hon sa att hon inte ville ha med farmor, för de är så sällan vi gör nånting bara vi två
Ibland får hon allt till de den där mamma <3
Sen är helgen inte så mycket mer bestämd, eller jo det är den egentligen
men eftersom inget blir som man planerar så tar vi helgen i ett annat inlägg.
Alla hjärtans dag är dock planerad, och presenten är komplett nu :)
Men mer om helgen kommer senare som sagt. Blir bättre så!

Nu skall jag nog sjunga lite, eller kolla gossip girl
sen blir de nog en powerwalk med stavarna och mp3n :)
Puss på er sålänge

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0