skulle blivit känslofyllt.

Gokväll
Egentligen ville jag skriva ett lite längre inlägg om mina tankar och känslor
just nu är dom ganska blandade. Mer dåliga än bra
och just då är de skönt att skriva av sig lite så de känns bättre
oftast brukar jag lyssna på musik när antingen allting känns BLÄ
jag är ledsen eller arg. Då känns de alltid bättre!
Men de är inte lätt att bli glad av musiken när till och med musiken känns blä
De hjälpte dock lite förut.
Lade mig i sängen, stängde ner datan, hade myslampan på och lyssnade på musik
de var mys :)
Sen kom mamma och sa att de var mat. Fick i mig lite, inte mycket men lite är alltid nått!
Sen har jag världens bästa mamma som ska spela guitar hero med mig nu <3
Sedan ska vi äta efterrätt hon gjort och kolla på melodifestivalen.
Så himla bäst är hon. Puss på dig mamma!

hur som helst så var jag på 20års kalas igår! De var trevligt :)
Blev inte jätte sent ändå och de var ganska skönt faktiskt.
Innan festen käkade jag Sandra och Alex hemma hos Alex
Köpte grillad kyckling, potatisallad och baguette, MUMS
Sedan fixade vi oss och begav oss till suss.
Hände massa saker underkvällen som jag inte orkar skriva om
De lämnas till de förflutna!
Idag har jag övningskört, handlat på maxi med mamma, köpte naturgodis GOTTGOTT
men jag stör mig på att de aldrig finns torkade jordgubbar, de är ju godast :(
och i skärhamn finns dom där jordgubbsbollarna som Emanuel gillar
men dom har jag bara sett där.. dom är himla goda dom med!
Får åka dit och shoppa sånna av honom snart :)
Nu ska jag ropa på mamma så vi kan lira lite!
Puss och kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0