S K I T dag

Tja igen alla coolingar, I'm back :)
Inlägget jag hastade ihop förut blev inget vidare direkt
jag var så stressad att jag inte själv höll koll på vad jag egentligen skrev om
så om de bara stog massa strunt (mer än vad de brukar) så var det därför  :)
Nu är jag iaf hemma och på plats i min söta gräddvita lilla fåtölj (OBS onödig info) haha
Jag bara måste berätta lite kort om min dag
måndag den 16/2 = SKIT DAG!   ungefär.   Dålig dag iaf, en otursdag lixom
Se här: Det började redan imorse jag hade ställt klockan på 6:26
min klocka går två minuter före så egentligen var klockan 6:24
och Ja jag brukar ställa sånna där konstiga och udda tal när jag ställer mitt alarm
de känns lixom mycket bättre. Tänker inte ens berätta varför ..
Finns nog ingen som skulle förstå sig på mig ändå, haha
Men tillbaka till klockan.. Mamma kommer in 6:40 och frågar om jag inte skall gå upp?
Hon har faktiskt bra koll på när jag brukar kliva upp på morgnarna så HEJA MAMMA
Jag som är helt nyvaken och dragen ur en dröm mummlar att: Jo men jag har ställt klockan!
Mamma har en tendens att komma in typ 5 min innan klockan ska ringa
så jag sträcker mig efter mobilen och ser att den skulle ringt för en kvart sen
Fattar ingenting men jag kliver upp som vanligt, Skippar frukosten som den kvarten var tillägnad
6:50 stänger jag av alarmet , den har fortfarande inte ringt! :S
fattade noll och ingenting, fattar fortfarande ingenting men ändå
Så imorgon är jag försäkrad, Mamma ringer mig 5min efter att klockan skall ha ringt! :)

Frukosten blev lyckad, espresso house sitter ALDRIG fel!  yummi yummi
Väl i skolan så har vi ingen lärare .. på heeeela dagen
Seg dag?  JA!
Påvägen hem får jag fågelbajs på min jackärm :(  kan vara nått annat klet men gissar på skit
Åkte dock bussen hem med min saknade KINO <3  och det var goodie
Ska ses snart och den här gången håller vi det lite bättre, okej?!
Ähm min fjärde katastrof idag var när jag skulle gå till bussen för att åka till sången
Jag planerade hyffsat i god tid att göra ordning te i min snygga termosmugg
klädde på mig samtidigt tills jag kommer på att jackan har bajs på sig ..
Så jag slänger på mig ytterligare en tjocktröja, ser vid detta laget inte klok ut men ändå
och tar min tunna vårjacka.
Mitt te blir perfekt och jag är redo för att gå, PRECIS i tid till att hinna med bussen
då hittar jag inte mina nycklar att låsa dörren med .. YIPPIE tänkte jag
jag såg framför mig hur jag missade bussen och då halva min sånglektion etc ..
Men jag hittade dom till slut och jag halvsprang till bussen och sen har allting gått som på räls
Spelade in idag :)
Får nog låten imorgon eller på onsdag kan jag tro!
Ni som vill höra kan ju säga till :)

en annan bra sak med dagen var att jag blev klippt!  ÄNTLIGEN
Så himla skönt, Ska kanske fixa till några små grejer imon
men annars sätter vi igång med mitt nya projekt imon
och nu snackar vi hårfärg, mer än så vill jag inte säga, inlägget är redan långt ..
Det kommer med om de, dont worry :)
Nu är det faktiskt dags att gå, har både en säng och en ny veckorevyn som väntar på mig!
God natt babes
Puss

Termomugg från Åhlens 75kr
Fast jag har den mer "våriga" varianten, fanns dock inte på bild

Kommentarer
Du heter? Johanna

Jag vill höra! :D

2009-02-17 @ 13:41:05
URL: http://lalai.blogg.se/
Du heter? Anonym

ja vad hade du gjort utan din bästa mamma som har koll på allt.

2009-02-23 @ 19:03:56

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0