andra

Hej igen, gokväll kan man också säga :)
Mikael åkte precis , saknar honom redan ..
Men han ska sova hos mig i veckan så jag får sakna honom!
Ska bli en sån himla skön vecka så de är inte klokt
Pappa ska jobba borta. de låter så hemskt men de blir annorlunda när han är borta
jag skulle dock inte vilja att han jobbade borta ofta men ibland är de skönt
på Tisdag blir de kanske bio , nya filmen med brad pitt
Både jag och mamma kunde tänka oss att sitta å dregla över honom i tre timmar haha
Sen blir de som vanligt massa god mat som bara jag och mamma gillar!
plus då att Mikael sover här , kan de blir bättre?
Don't think so

Idag har jag hunnit med mycket.
* tog mig en lång härlig sovmorgon och vovven kom och gosade med mig i sängen
* Färgade håret efter frukosten, utväxten är såååå borta! :D
* övningskörde med mamma (automat) och sedan med pappa (manuell)
*Åkte och solade med sandra!   himla skönt eftersom de var så kallt ute!
* Tränade lite på sången, årets första lektion imon. Hoppas på mycket inspelningar nu!
* åt världens godaste mat, kyckling funkar i ALLA lägen!
* Sedan badade vi tunna, och Mikael kom hit :)
* och nu bloggar jag lite innan jag ska sova
kom på att jag börjar tidigt imorgon, inte kul ..

Jag vill göra om min blogg lite, jag vill att de ska stå att jag är frisör eller så
Iofs går jag inte ut förrän 27 maj men ändå. de är inte långt kvar! :D
Vi får säkert våra mössor snart, wiieho

De har förövrigt varit en lugn helg
I fredags var jag på salongen hela dagen, de va skönt :)
Efter de satt jag och sandra och kollade på Let's dance
och Kitty är bättre än 4 poäng, inse de?!
blir så trött .. haha
Sen åkte vi till sofia och spelade spel med tjejerna
de var trevligt!   jag var jätte trött så jag var mest domare haha
Igår var jag och sandra med Mikael och hans kompisar, var ungefär lika sega som dom!
dom hade lan .. De säger väl allting
men vi livade allt upp stämningen!

Nu är de dock läggdags, skolveckan längtar jag inte till men veckan i övrigt kommer bli bra!
Hörs kanske imon puss och kram



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0