Denna terminen är fan våran brudar!

GóKväll bloggen :)
Idag har de varit en skön dag, den blev precis så som jag tänkt mig
Jag har hunnit med mycket men ändå varit hur slö som helst
de bästa av allt med denna dagen var att jag övningskörde med mamma!
Ska inte säga för mycket men mina tankar kring körkort har ändrats nu
och de lär vara ett av mina mål den här våren! Skall bara hitta lite mer motivation :)
Men de gick verkligen skit bra idag när vi körde, körde en lååång sväng
och mamma var förvånad över hur avslappnad och duktig jag var
med tanke på att jag inte kört på lite mer än en månad!  Heja mig!
Känns helt enkelt bra!

En annan GRYM grej jag eller vi har framför oss är terminen i skolan!
den absolut sista fucking terminen!
De lär vara sista gången vi går i skolan, kanske för alltid?!
Läskigt. Men fan vad vi ska äga denna terminen!
De är nu vi ska leva livet, leva loppan helt enkelt.
Kul som fan ska vi ha och att alla är med på de är så himla grymt!
Nadja Sofia Hanna Lina <3
Vi kommer ju ändå aldrig sätta våran fot i skolan mer efter de ..
så nu kör vi, eller hur brudar?   ni vet vad vi snackat om idag haha

Har haft ett litet hemmaspa här idag, myspys :)
tog ett härligt bad i badkaret med massa skum och tända ljus!
har smörjt in både fötter och händer så dom är jätte mjuka!
tog hand om mitt hår lite granna med så de mår bra de också :)
Känns helt bra!
allting känns bra. Så himla skönt!
Jag ska nog bli lite mer av en optimist! fick lite tips av vecko revyn haha
men varför inte lixom?
Känns som att allting kan börja nu, låter klyschigt men de känns faktiskt så!
De är nu jag ska ta tag i saker och ting, tex kompisarna.
Ta upp kontakten med dom jag saknar!
Har precis pratat med älsklingen och hans älsklings torbjörn :)
Jag vet att ni sitter och läser så jag ursäktar mig här och nu för att jag var lite, trist ..
Jag hade annat för mig och annat på tankarna!
Därför detta inlägget blivit som en bok!
Men nu ska jag sova, klockan ringer 6:30 imon ..
Men de ska bli kul att träffa alla igen! (optimist) haha
Sov gott

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0