dessa i-landsproblem ..

Gokväll bloggen! :)
Idag har varit årets segast dag, hittills .. slutade ju 17:30?
När jag kom hem bytte jag om till pyjamasbyxor de första jag gjorde
så himla skönt, borde göras oftare
Jag åt lite middag, fastän jag inte hade nån direkt matlust idag heller
efter de slängde jag mig faktiskt på soffan och kollade på tv!
Jag kollar ju aldrig på tv nu för tiden.
Jag hann med både Joey vänner och topmodel! :D
Jag har även hunnit med att måla naglarna, blod rött som jag fick i present
skit snyggt, tack för den presenten alex ploppen å soff!

Jag vill börja använda min skinnjacka igen .. miss it
Ville ha mina nya höga skor imon men mamma säger att de ska bli minus?
då vet alla som känner mig att jag antagligen kommer halka och slå ihjäl mig
så jag får tänka om vad gäller skofronten.
Sen ett annat i-lands problem, jag vill byta väska!
och är trött på min vinterjacka, men den väskan jag vill ha passar bättre till skinnjackan.
hur löser man de?
Jo, man ger mig lite vååååår! :D
de kommer de kommer.
Ville haft kameran med mig igår i skolan faktiskt.
de gjordes massa långhårsuppsättningar på prov. dom ska bedömmas av våran nya lärare
Scary, men jag tror att jag skötte mig fint! :)
Imorgon blir det restaurang och musikal teater med mammsen <3
Tänk, restaurang med bara mamma , de har jag velat hur länge som helst, ÄNTLIGEN!
Men nu är de läggdags, klockan ringer trotts allt 6:22 imorgon ..

Pratade nyss med älsklingen också, tyckte de behövde nämnas
Kanske blir han glad av att vara med på ett litet hörn?  kanske inte?
ingen vet . Han är med vare sig han vill eller inte
sov gott nu allihopa

Kommentarer
Du heter? Älsklingen

Mikael heter jag om någon undrar:D

2009-01-14 @ 23:00:43
Du heter? Lillen :)

hahah din tönt

alla vet de, så ingen undrar! :D

jag skriver mikael och älsklingen om vartannat ;)

2009-01-18 @ 19:25:25
URL: http://energetic.blogg.se/
Du heter? Johanna

Jäklar vilken pimpig blogg du har fått Lina:) Gillarditt lilla avslut i varje inlägg med ditt namn och de fina stjärnorna, väldigt vuxet och fint:)

2009-01-19 @ 18:58:45
URL: http://johannnajos.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0