första

Tjingeling pling, haha de ska jag nog hålla fast vid
en trevlig hälsningsfras ju!
Alltså egentligen skall jag inte blogga nu, tänkte göra de ikväll
innan de är läggdags, men jag var bara tvungen att skriva lite nu
plus att jag vill prova att göra två inlägg på samma dag
för de har jag nog aldrig gjort innan?
Jag måste byta färg på min text med, klagomål högt och lågt haha
Mikael kommer snart, har inte varit med varran på över en vecka!
FACE IT!    jag saknar honom, måste jag erkänna
Men han är snart här så jag överlever!  :)
Har hunnit med massor idag, men vad de berättar jag sen!
Lite spänning såhär en söndag kväll haha
Hörs sen, nu ska jag fixa ordning lite i mitt rum
plocka bort lite så att man faktiskt ser att jag har en fåtölj och två mattor! haha
dom syns knappt
Puss på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0