klasskväll

godmorgon godmorgon
rise and shine everyone de är söndag och sista dagen på denna veckan
de kanske lät lite halv peppat de där men de kommer bli ett grymt avslut på denna veckan
trust me ..
Nästan hela klassen ska nämligen hem till Sandra , en av våra klasskompisar
och vi ska äta tacos och prata massa skit och försöka få våran student lite planerad
för de är inte långt kvar nu du vet. helt sjukt!
Vårat flak är fixat nu och de kommer så himla kul. 27 maj är snart här :D
Sitter i mikales säng, ska faktiskt hoppa in i duschen nu så ska inte skriva så mycket mer
jag menar, jag måste ju lukta lite anständigt när jag ska träffa flickorna haha
sen så är de så skönt att duscha på morgonen med
Hey en sak till, jag ska ha värsta övningskörnings dagen idag
Mamma hämtar mig på backaplan så kör jag hem där ifrån
väl hemma ska jag köra manuellt med pappa och sedan kör jag till Sandra med mamma :)
kanske kan de bli en bilförare av mig med ?!
Men nu ska jag kila, puss på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0