myskänsla

Hejsan hoppsan, Tjingeling eller vad jag nu skulle säga
Sitter för ovanlighetens skull i soffan nere i vardagsrummet :)
Slutade tidigt på salongen idag, väldigt skönt om du frågar mig
jag har varit så sjukt trött denna veckan, har inte kommit in i skoldygnsrytmen än
men de kommer väl antar jag.  positiviteten sprudlar!  haha
hur som helst så slutade jag redan vid 3 tiden idag
så jag övningskörde med pappa direkt efter jag slutat, de gick bra :)
De är faktiskt himla kul, även om jag inte vill erkänna de för pappa riktigt än haha
de har ju varit lite struligt med de där körkortet, kanske mest mitt fel men ändå
nu har vi kommit igång någorlunda och de känns bra, de går framåt! :)

Var barnvakt på salongen idag, jag trivdes med de haha
ena frisören, Liselott, hennes dotter Ebba var sjukis så hon var med mamma på jobbet
och eftersom jag var en sån HIMLA GRYM barnpassare så fick jag med mig
både schampo och balsam från goldwell. Me Like :)
Mikael är här hemma hos oss oxå , de är en sån där mysig känsla här
jag sitter som sagt i vardagsrummet och brasan är tänd
mamma började precis med maten i köket och min vovve ligger bredvid mig i soffan
Mikael är förtillfället och pratar i telefon .. han är ursäktad eftersom jag bloggar haha
pappa håller på med badtunnan, de ska badas ikväll
Fast inte jag och Mikael vi har andra planer
Bio och sen åker vi hem till Tjörn  :)
och mer än så skriver jag inte idag
ska börja göra mig ordning lite medans jag väntar på maten
Hörs nog senare i helgen!
Puss och kram

Kommentarer
Du heter? Johanna

Tycker det känns skönt att du skriver hem till Tjörn:) Välkommen hem snart:)

2009-01-23 @ 18:48:04

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0