personligt brev

Godkväll bloggen!
Det är en trött Lina som skriver just nu, ögonen går nästan ihop av trötthet
vet inte varför men blev plötsligt jätte trött vid 21 tiden förut. Knasigt
Har hur som helst skrivit klart mitt personliga brev, hade en uppgift till svenskan imorgon
Känns bra att jag gjort den, känns mindre bra att jag inte orkar göra klart de bara haha
Ska skriva/göra en meritförteckning också. Är väl inte allt för svårt?!
Har peppat mig själv lite med Ahlgrens bilar, SÅ HIMLA GOTT
har ätit nästan halva påsen, alltså kan vi lätt dra slutsattsen att:
En halv påse bilar krävs för att skriva ett personligt brev!
Eller så är jag bara en godisgris .. Vem vet
Nä jag skriver bara massa strunt, borde lägga mig och sova
har ju ännu en lång skoldag imorgon, men en dag närmare helgen! Wooho
Var med älskling idag. Han hämtade mig efter skolan  :)
Vi ska ha en myshelg så de gjorde inget att han åkte hem tidigt
han har ju trotts allt ett jobb att sköta!   hehe
Men godnatt på er , sov gott
GRATTIS TILL KÖRKORTET JOHANNA!   hoppas allt du läst mitt sms!  :) :)
Puss



Kommentarer
Du heter? Johanna

TACCCKK:D Wow är det ahlgrens bilar man behöver för att klara det personliga brevet. Jag ahr inte ens börjat på mitt, kand et bero på att jag inte ens har några hemma??

2009-01-28 @ 22:33:07
URL: http://johannnajos.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0