Underbara stunder :)

Först vill jag bara säga att de är sååå skönt med två täcken i sängen
För er som missat de, TRY IT!
Ni blir inte besvikna
de är väldigt bra, för .. Man börjar med det ena, de tunna täcket (Mikaels)
Så värmer man upp de medans man håller på med annat tex läser sms:ar eller bloggar
Sen, när de börjar dra ihop sig och man ska sova,då tar man de andra täcket
alltså mitt täcke för då är de helt kallt och bara jätte skönt!
punkt.    de betyder att de är slut tjatat om täcken ..

Har varit hos Sahra hela kvällen :)       <3
Gick dit efter jag käkat middag, som var mindre god så jag och sahra gjorde pannkakor!
Dom blev sjukt goda, Mamma Eva blev riktigt imponerad!
då förstår ni eller?
Sen hängde vi framför tvn, jag duschade för jag orkade inte duscha hemma
då hade jag fått duscha typ nu och fått sova med blött hår? 
Kollade på den nya serien , Lipstick Jungle, den var väl sådär?!
Kanske får ge den en eller två ggr till. Vi kollade trotts allt inte helhjärtat
vi snackade mest. Så himla skönt
SAKNAT DESSA TIDERNA, god damn it.

Jag älskar mina nya skor jag köpte igår
köpte faktiskt tre par skor, dom svarta på bilden här nedanför
plus ett par vår skor. dom kommer nog på bild i framtiden
och ett par söta små gråsvarta ballerinaskor till sommaren!
så jag är redo!
Fast de har börjat regna nu igen så ..
dom får väl vänta!
Förövrigt längtar jag till våren nu!   Kommer bli en bra sådan!  :)
Nu är de läggdags. Skola imon, går till 17:30, wish me luck!
Bara till att vänja sig vid det nya schemat brudar!
Sov gott allihopa



Kommentarer
Du heter? Felicia

Snygga skor ! Man måste ta sig tid att träffa sina gamla vänner lite oftare, ja känner också det när jag varit med Linda. Det måste ske oftare, som tex har vi bestämt att ha en spa-kväll haha :D <3

2009-01-14 @ 08:33:00
URL: http://moorrr.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0