vacker utan spackel?

Godmorgon eller godmiddag, klockan är ju trotts allt två på dagen!
Hoppas ni sovit gott, de har jag gjort fast jag somnade med huvudvärk och vaknade med de?
Knasigt. Men de har gått över nu :)
Jag och mikael åkte ju till Tjörn igår efter bion.
tyckte bilresan gick väääldigt fort, alltså ovanligt fort
vi satt verkligen och pratade hela vägen
de var inte förrän vi kommit till kungälv vi kom på att de hade vart mysigt att lyssna på musik.
Fattar ni tempot på samtalen då? ;)
Nu måste jag dock spackla mig lite och spruta på mig lite parfym
vi ska nämligen till stenungstorg och shoppa mjukisar hahaha
Nej de är inget skämt..
Jag behöver nya och Mikael behöver snyggare haha
no offence älskling :D
Hej så länge , puss på er

Kommentarer
Du heter? Povel

När du skrev detta inlägg var jag på Stenungstorg! Det du! :D

2009-01-25 @ 21:18:51
URL: http://psgveckor.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0