13:20

Äntligen fick jag sova ut.Nämare bestämt till 13:20 då min mobil ringde
och hjälp vad skönt det var. klockan ringde ju 5:20 igår med och det var en tuff dag.
Var hemma igen vid 15tiden sedan blev jag hämtade igen för att jobba vid 18.
Det var iofs en lugn kväll men ändå. bara solen gör en heltrött ju.
Var inte hemma förrän vid 23tiden. då skulle Micke börja sätta ihop bordet
Jag glömde nämna i fredags att vi varit på IKEA och shoppat loss
så i lägenheten finns nu en sjukt snygg soffa, en as go säng och soffbord
detta betyder alltså att man kan börja bo här nu haha. Känns riktigt mysigt!
Får man säga att det är riktigt skönt idag när det är molnigt ute?
Jag tycker det hur som helst. Slipper jag få dåligt samvete av att vara inne
Vi får höras mer sen, Micke tycker nog inte det är så skoj att kolla på när jag bloggar
ha en skön söndag!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0