klockan ringer 5 imon med!

Ni kan inte ens gissa hur trött jag är! oh my god.
Men det har varit en sån grym dag så ni anar inte.
Det är mycket ni inte vet just nu känner jag. Jag skall faktiskt sova
min klocka ringer strax efter 5 imonbitti med. Fy kan man tänka
men det skall bli riktigt riktigt roligt imon igen. Photoshoot nr2
med större barn imon. Min chef hade missuppfattat en liten grej
ingen modevisningen utan photoshoot till lanseringen av kollektionen
både idag och imon. Men det kanske jag sa? Minns inte.
Jag är solbränd som jag vet inte vad. Lika varm som solen själv ungefär.
Men det är gott, för det blir brunt och fint imorgon. Men då skall jag smörja in mig
Det är viktigt. Men man tänker inte på att man faktiskt solar en hel dag
när man jobbar ute på det sättet.
Nje, nu får jag säga god natt. Mina ögon går ju nästan i kors
håll lite tummar på att morgondagen blir precis lika lyckad som denna!
Hoppas ni alla får en skön dag i solen. Det skall vi ha!
sov gott, puss


Kommentarer
Du heter? Metalnallen

Fastnar man så fastnar man, men finns så mkt bättre musik :)

2009-07-04 @ 11:21:21
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0