kort!

Nu skall jag spela kort med min lillkusin och jag kommer äga!
Förhoppningsvis så får vi med oss Micke och Malvina med.
Förövrigt blev det stan idag för våran del. Hittade massa snyggt
Men till allas (även min) stora förvåning så köpte jag ingenting.
Har dock planerat ett och annat som jag kommer införskaffa mig snart :)
Vet inte om det passar sig men jag längtar lite till hösten ..
Jag fick precis Hm's höst och vinterkatalog och man kan inte inte bli sugen!
Ja, nog tjötat. Nu blir det en omgång finns i sjön!
God natt puss



Kommentarer
Du heter? Sofia [gaspedal.blogg.se]

gonatt :)

2009-07-29 @ 01:24:26
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Du heter? sofia

hahahha du är la gooo du . tack så mycket =) vi jobbade hårt ;) nej jag köpte inget , vi kollade inte så mkt sånt . kollade bilar , snackade och va å kollade tvspel . haha boythings you know . sen gick vi på brüno . hahaha såå sjuk film :S hahah . <3

2009-07-29 @ 02:21:36
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0