läskigt många vuxenpoäng

Sådär, då var dagens uppgifter slutförda! Handlat massor har vi gjort
först var vi på ÖB och handlade lite nödvändiga saker.
Maten handlade vi nyss på Maxi och har precis packat upp allting
M är så duktig så han skall sätta på en tvätt nu, redig kille jag har va?
Vi tänkte hyra en film till ikväll. Patrik 1,5 har ingen av oss sett så den lutar det åt.
Middag skall det lagas med, tdet blir grillad fisk med nudlar och chili-limesås till
Nej usch vad läskigt mycket vuxenpoäng man samlar när man inte bor hemma.
Det är lite hemskt. Jag klev in i vuxenvärlden ungefär veckan eyfter studenten
så om man ska räkna därifrån har jag vart vuxen i två månader! haha
Men jag tycker det är kul att handla inredning och mat osv.
Att fixa ordning i lägenheten är med en rolig syssla. det blir fint och hemtrevligt!
Imon vill jag faktiskt inte till stan.. måste köpa nya leggings och sådär
sen är jag så sugen på att kolla kläder. Men vet inte vad min plånbok tycker om det.
Kolla funkar ju bra men vi vet allihopa att det inte håller i längden.
Annars har jag inga planer på G förutom ut med båten nästa vecka med mina päron
hoppas på bra väder så vi bättrar på brännan lite granna.
Nu skall M ha datorn, så jag får väl lägga mig och läsa lite granna :)
Puss


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0