mer bilder åt folket!

Go kväll :)
Sitter här i den dundersköna soffan och gäspar. Men vet ni? Jag har semester!
Det är hur skönt som helst. Jobbade på salonge idag 10-18 as usual
därför jag inte bloggat på hela dagen. Hoppas ni har stått ut!
När jag kom hem efter jobbet så var middagen klar, det doftade jätte gott
Mikaels mamma och hennes sambo Matz var nämligen på besök.
Så vi fick en het kycklinggryta med couscous, sallad och jordgubbar till efterrätt.
Smarrigt va? Jag åt som en häst så ja, det var smarrigt :)
Imorgon börjar ju min semester på riktigt, vi drar till Småland och Älmhult
Vi stannar nog till fredag eller lördag. Så några härliga dagar hoppas vi på :)

Fick en härlig kommentar av Philip, han precis som jag gillar min blogg med bilder i
och jag vill ha mera bilder i bloggen men vi har ingen kortläsare här i lägenheten
så det har varit lite svårt. Men mickeponken har besällt en nu. Så mer bilder åt folket!
Jag är verkligen trött, kommer sova som en prinsessa inatt.
Tänkte krypa ner i sängen snart och bara mysa, tills jag somnar ..
Ha en fortsatt bra kväll, hoppas ni haft en bra dag medans jag har slitit haha
Puss på er

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0