möblering, middag och bio

I lägenheten händer det grejer må ni tro
vi lagade mat och bjöd min kära mor på middag idag
Det blev kycklingfilé, ris och jordnötssås samt en smarrig förrätt
nu till kvällen blir det bio med Sandra och Rasmus, skall bli mysigt
speciellt när jag tjajat om bio två dagar irad nu. så ikväll passar det perfekt!
Vi skall se baksmällan hade vi tänkt. Får se om den är så rolig som den verkar

Vi var i stan en sväng förut. Jag skulle tagit hål i läppen men det var fullbokat
så imon kl 12:15 smäller det. Det skall bli så skönt att få tillbaka min piercing!
Efter det åker vi upp till Tjörn, skall hämta Mikaels högtalare m.m
Sen skall ju jag jobba på kvällen. My god vad det ska bli kul!
Vi har precis ordnat lite granna här i lägenheten med, med mammas hjälp
vi flyttade på soffan för att ändra om i vardagsrummet lite granna
det är så mycket lättare att få saker på plats när man har andras ögon till hjälp
Nu skall jag bara vänja mig vid att ha soffan på detta hållet.
Men jag tror jag gillar det! :)
Nu ville Micke kolla nånting på datorn, sedan är det dags för oss att åka till stan
ha en trevlig kväll, puss


Kommentarer
Du heter? I S A B E L L A

sv: Jaså vad kul att du bor i Göteborg då :) Skönaste staden, hihi! Kram

2009-07-08 @ 21:47:49
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Du heter? Caroline, LINA FRANKღ

Vilken mysig dag :) Skönt att komma iordning i lyan :)

2009-07-08 @ 21:59:14
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0