muffinsenergi

När man knappt orkar blogga, då är man seg!
Det är precis det jag är just nu. Seg, seg i hela skallen och kroppen
Vi var ju ute och gick imorse, det var så skönt! Man känner sig nöjd
så nu är tanken att jag skall hoppa in i duschen men jag orkar inte.
Jag är helt enkelt för seg.
Jag sitter här i soffan och samlar lite kraft. Tror jag skall unna mig en muffins
Så att den goda muffinsen kan ge mig kraft och ork att gå in i duschen
låter inte det som en bra idé? Så orkar jag klä på mig och sånt sen, kanon!
Sedan ser det ut som att vi skall åka upp till Tjörn och hämta M's datastol.
Han saknar den too much. Påtal om datorer och sånt där så måste jag säga en sak
Mikael har fixat en egen bloggdator till mig. Gulligt va?
Inte en rosa minilaptop som jag drömmer om men helt klart en cool dator! :)

nu är det dags för muffins och dusch!
Puss


Kommentarer
Du heter? Lina

vad schysst med en bloggdator!

2009-07-20 @ 15:13:30
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Du heter? Lina

tycker man kan hoppa över muffins när man skall dusch.Ta den till fikat istället.mamma

2009-07-27 @ 15:19:07
URL: http://energetic.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0