mysmorgon

Godmorgon känns fel att säga så ett Tja får duga bra :)
Idag har jag och min micke haft (har det fortarande) en riktig mysmorgon.
Jag vaknade första gången vid 9:30 och somnade sedan om
vaknade några gånger, låg havvaken, somnade om igen och så höll det på
Mikael däremot han sov som en stock hela tiden! Tills jag väckte honom vid 11:30
Det var riktigt skönt att bara ligga under täcket och mysa, speciellt med mysväder ute
det blåser ju en himla mycket idag och regnet har verkligen stått på tvären!
När jag äntligen klev upp och gjorde frukost kom det en blixt, gick en sekund sen brakade himlen
Jag är inget stort fan av åska. Det sitter verkligen kvar sen jag var liten.
Då började jag gråta så fort det blixtrade eller åskade ute och kröp ner hos mamma
Nu är jag inte riktigt på den nivån men usch jag gillar det inte alls.
Frukost med tända ljus blev det! Skulle tagit en kopp te med men mjölken är slut ..
Ingen idé att köpa ny heller eftersom lägenheten kommer stå tom i några dagar.
Idag åker jag ju till världens bästa Sahra och har det allmänt bäst bara.
Lite back in the days hoppas vi på :)
Mikael han åker oxå back in the days, upp till Tjörn och är med sina polare.
Sedan åker jag och Sahra nog dit upp imon eftersom det vankas 20års fest
annars är det nog utgång på lördag, kanske kan träffa Annelie då som fyller år idag, grattis!
Annars skall jag träffa några brudar från klassen. OM det nu blir utgång då!
Förövrigt har jag och Micke varit tillsammans i 15månader just på lördag.
Så planerna inför helgens slut låter vi vara sådär. Vi väljer det vi känner för helt enkelt
Ha det gött, puss



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0