skrot

Tjena babes! Det blir en snabb uppdatering nu bara så ni vet
Jag är hur trött som helst, mina ögon går verkligen i kors.
Ser säkert inte klok ut när jag sitter här och kämpar haha
Det har varit en fullspeckad dag trotts att vi varit lediga idag
Kl 12:15 hade jag ju tid hos piercing studion för att sätta skrot i min läpp
och det känns så skönt att äntligen ha nånting där igen!
Denna gången valde jag en ring, vilket jag faktiskt ångrar lite grann
Han frågade ändå om jag ville ha ring eller stav och jag valade ring
utan att ens ha kollat på staven. Men den staven jag fick sist var så lång..
Jorden går inte under för at jag har en ring nu, den byts snart ändå antagligen
Skall ha den 3 iaf 4 veckor sedan kan jag förhoppningsvis byta till en stav :)
Nog prat om den. Den är under läkningsprocess nu så vi låter den vila!
För övrigt har vi varit uppe på Tjörn idag, hämtat massa grejer från Mickes rum
Hela bilen var fullastad med saker som vi dumpade i lägenheten.
Efter det var det das för mig att jobba. Hållt min första spa och hudvårdsklass idag
Det gick strålande och det bästa av allt var att det var så himla roligt!
Jag tror detta kommer passa mig perfekt, så nu kör vi babes! :)

Imorgon är det jobb på salongen hela dagen. Skall bli kul! Hanna har jag som sista kund
har inte setts sen studenten, sorgligt men sant. Skall färga henne sen har vi lite ärenden
Skall handla lite grejer till en överraskning Micke får när han vaknar på lördag!
Kommer antingen gå åt skogen eller så klarar vi det galant
Kameran skall jag nog ha i högsta hugg så ni får se hur det slutar.
Kan ju inte berätta mer som ni säkert förstår. Det blir en överraskning för er alla :)
Jag lyckades kämpa länge med ögonen? blev ingen snabb uppdateringen ..
Nu skall jag hur som helst sova. Ladda inför morgondagen och helgen
Sov gott allesammans, puss


Kommentarer
Du heter? Caroline, LINA FRANKღ

Vrkligen :) Och imorgon flyttar vi ner till våran nya lägenhet :)

2009-07-10 @ 15:16:45
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0