smaskens

Ibland är det riktigt gott att borsta tänderna, idag var en sån dag.
Man vill borsta tänderna sen när man gjort det smakar det smaskens :)
Nu har jag alltså rena och fina tänder, för er som ville veta de!
Det börjar bli dags för sängen gott folk.
Jag tänkte krypa ner med Billy, min nallebjörn, eftersom jag ska sova ensam
gillar inte att sova ensam nu för tiden. Det är sjukt hur fort man vänjer sig!
Men jag skall klara det inatt och så fort jag somnat kommer jag sova som en stock
Antagligen kommer det inte vara några problems alls. Kommer kanske gilla de?
Det har hur som helst varit skönt att vara hemma ikväll.
Det blev inte så mycket klädprovning, skall göra det imon tänkte jag :)
Nu skall jag fortsätta tjöta lite på msn sen ska jag soooooova.
God natt


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0