snart min tur

Godmorgon känns lite fel att säga med tanke på att jag vaknade vid 10.
Men älsklingen gjorde precis frukost till oss som vi nyss åt :)
och jag har inte borstat tänderna än så man kan säga godmorgon!
Äntligen har Micke semester, snart är det min tur sen är sommaren våran
Jag jobbar ju inte fem dagar i veckan så jag är ju ledig lite då och då
men denna veckan jobbar jag heldag på salongen på fredag, skall bli kul
är fullbokad som vanligt. Me like it! Imonkväll skall jag ha min första klass
det skall bli kul. Skall ha en spa-klass med vanlig hudvård också såklart :)
Sedan är det helg och Mikael fyller 20 på lördag! Herregud, så grymt
sedan jobbar jag nästan heldag på salongen, avslutning för Mary kay på kvällen
med respektive så självklart följer Micke med mig den aftonen, haha
Sedan jobbar jag heldag på salongen på tisdag sen går jag på semester!
På onsdagen då semestern börjar ordentligt kör vi en rejäl start på det hela
åker ner till småland. dit åker jag alltid på somrarna! Det är nått av de bästa jag vet
denna gången följer antagligen Mikael med, han tjajar snart hål i huvudet på mig haha
Han vill så gärna med så vad gör man inte?
Men det skall bli riktigt kul. Det längtar jag till. Vi har ju Sthlm framför oss också
men det blir nog inte förrän senare under sommaren eller mer mot hösten!
Nu skall vi cykla/åka bil hem till min vovve sen blire kanske stan :)
Ha en bra dag puss


Kommentarer
Du heter? Nina

allt bra med dig idag?? =)



kramis

2009-07-08 @ 11:46:24
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Du heter? Caroline, LINA FRANKღ

Ja, gör det! Så himla god kaka alltså, helt sjukt! :) Idag kommer det upp massor av vältagna bilder på bloggen, så håll utkik om du är intresserad stumpan :-)

2009-07-08 @ 12:48:26
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Du heter? FINA

skönt med semester :)



Min mamma har ställt upp i en tävling med en bild som jag har fotat. Priset är en Nikon D90 och jag skulle bli väldigt glad om du ville hjälpa till genom att klicka på länken här nedanför och sen klicka på rösta.



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack på förhand

2009-07-08 @ 14:41:10
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0