snuss-stock

Pjuh, nu är jag hemma från Snuss-stockfestivalen 2009!
eller hem hemma är jag inte riktigt än, har landat i lägenheten först.
Är galet trött och lite lagom sliten. Så som det är efter en helg!
Skall strax hem till mig, då skall jag duscha sen äta middag med mina päron.
Det skall bli så gott. Sofia skall ha myskväll med sina polare med chips och dipp
det blev jag helt sjukt sugen på. Men jag är inget stort fan ac chipas just
men man kan ju dippa grönsaker. det är ju faktiskt himla gott :)
Annars är jag ju en sådan godisgris så det kanske blir godis istället.
Får se. Bilder från festivalen kommer ju så småningom.
Lillen har redan hunnit lägga upp 92st haha. På facebook alltså
Ha en bra kväll, puss



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0