sockermonster

Godmorgon känns ju lite segt att säga nu men det får gå :)
Idag var det jag som stod för frukosten. Havregrynsgröt och macka
så nu är jag mätt och go och glad till och med.
Solen skiner ute men det är storm i vårat land .. iaf här i Torslanda
Okej kanske inte storm men det blåser en hel del ute, så nästan storm
men det gör mig ingenting för jag sitter inne i soffan med datorn i knät.
Jag skall nog ringa mamma snart tänkte jag eller slänga iväg ett sms
och säga att jag kommer hem idag och sover hemma i min alldeles egna säng
Jag saknar mitt rum, min säng, mamma,hunden,pappa och min bror lite,
vardagsrummet,soffan och tja, i stort sett hela huset.
Så det kanske är dags att vara hemma lite? :)
Micke skall till en kompis ikväll och som det ser ut nu följer jag inte med
det kan vara skönt att vara ifrån varandra en kväll tänkte jag. Men får se :)
För övrigt har vi inga direkta planer idag. En promenad sen kanske men annars inget
jag är sugen på att göra pannkakor men nu åt vi ju precis frukost så vet inte hur det blir.
eller så vill jag baka nånting, men vi har redan muffins i frysen och så mycket äter vi inte
så skuille jag baka nu så är det gott att äta idag då de är nybakat men sen fryser vi de.
För vi är ju faktiskt bara två. Och micke är inte så mycket att äta sötsaker, inte som jag
och då får jag lite dåligt samvete om jag sitter och trycker i mig själv ..
Kanske blir det bakning annars får jag hålla mig till pannkakor sen om det blir så
Nu skall jag läsa lite bloggar och sen får vi se :)
Puss


Kommentarer
Du heter? sofia

ahaaa , trodde att hon var med på dagen där ! jaja .. men du får gärna vara med , hon kommer nog imorgon och vi tänkte sitta på rumpan bar och ha räkfrossa imorgon jag och annika , så de blir ju as kul om man e fler ???? :D:D så du får gärna komma =) ska prata med annika ås å om de =)

2009-07-21 @ 12:42:28
URL: http://synchroskater.blogg.se/
Du heter? I S A B E L L A

SVAR: Okej vad kul :P hände nåt kul på stan eller?



Åh, den filmen är ju bara för rolig! xD Såg den förra månaden. kram

2009-07-21 @ 20:40:05
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0