stjärnkock!

PROPPMÄTT! Det är vad jag är,magen är som en enda stor ballong.
Lagade sån sjukt god middag som jag och Micke nyss tryckt i oss :)
Flygande Jakob blev det såhär på söndagskvällen. Riktigt god sås fick jag till!
Vi sitter i våran nya fina soffa nu, sa jag att den är svart?
Vi har bråkat med soffbordet idag med så nu är vardagsrumsdelen jätte mysig
Innan vi började med maten så var vi hemma hos mig en sväng
vi tog cyklarna dit, erkänn hurtigt? Saknade mamma som jag inte sett på 3 dagar haha
plus att pappa åker till Shanghai imon eftermiddag och skall bara borta i en vecka.
Tänkte att jag borde säga hejdå till honom och se till att han inte saknar mig för mycket!
För övrigt skall jag ta det lugnt imorgon. Ta igen mig lite efter den hårda helgen vetni
sedan på kvällen är det dags för nykonsult utbildning och efter det föreläsning
skall bli ganska kul faktiskt. Men jag kommer sakna min Sandra!
Hon åkte till london igår den lilla skitungen. Men hon kommer på tisdag igen :)

Jag köpte mig lite lösgodis förut, var bara tvungen,så nu skall jag lägga mig hos Micke
Hoppas ni har en trevlig kväll.
puss


Kommentarer
Du heter? matilda

Nåt kul som händer en söndagskväll som denna? :)

2009-07-05 @ 21:42:35
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0