sunday

Äntligen börjar huvudet ge med sig, lite frukost och vatten gjorde susen
Det var ju kalas för Micke igår uppe på Tjörn, med släkten och hej å hå
efter det åkte vi med min mor ner tillbaka till Gbg för att få oss en härlig utgång
Det blev inte mycket dans denna kväll utan med snack med massa goda drinkar
och shoots .. usch. Fick reda på att Sahra och Micke haft en plan om mig
som dom under kvällen lyckades med. För jag var goast och gladast! :)
Kul för dom att dom lyckades hälla i mig ett och annat.
men jag var som tur var inte värst på stället! David tog priset igen.

Just nu sitter jag och Micke i soffan och lyssnar på musik. Iron Maiden i stundens nu
Åt precis frukost och tagit på mig lite halvt. Börjar göra mig redo inför dagen
Det var snack om ikea från Mikaels sida. Tänk att han kläckte ur sig det självmant
att faktiskt han tyckte vi skulle ta en sväng till ikea idag. Jag blev glad :)
Skall hem till mig sen en sväng och sätta mig vid min dator
skall lägga upp dom härliga bilderna från tårtbaket igår! Den blev ju så snygg!
och god, framförallt god. Jag gjorde den bara på en höft och det blev klockrent.
Så det är väl så dagen ser ut. Fixa lite här i lägenheten, så vi kommer ordning
nån gång under detta halvåret .. ikea då förhoppningsvis och fixa bilder.
Hoppas ni har en bra söndag framför er :)
puss och kram


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0