shopping för hjärtat

Då var jag här igen. Hinner ju knappt bli saknad innan jag skriver igen
nu har vi precis kommit hem. Vi tog en sväng till Allum och handlade
jag har köpt kanske världens snyggaste linne! Från Carlings
har på mig det just nu, skall försöka få till nån snygg bild
annars tar jag bara kort på själva plaggen. Leggsings från hm med
och en annan cool t-shirt/tröja från Carlings med stjärnor och blixtar på :)
det blir nog film ikväll igen. Det kändes så himla naturligt att ladda inför film
Vi har dock inte bestämt vilken det blir ikväll men det löser sig.
Jag sms:ade nyss min goa lilla oden, men hon har inte svarat än
har nämligen fått en sån toppenidé om hon inte har nått knasigt för sig
Träffas imon i stan, kanske fika, sedan hit till lägenheten och laga middag
och bara mysa. En kanongod middag såklart! Och om inte Sebbe har nått för sig
så är han såklart välkommen med oss hem till lägenheten sen efter stan.
Lät inte det som en toppen idé då eller? Jag blev ganska stolt över den iaf :)
Hon ska säkert jobba imon eller nånting bara för de.. typiskt.. håll tummarna!

Benjamin var och hälsade på idag. Det tyckte jag var kuligt.
fast jag var kanske inte den mest sociala personen just då men sen skärpte jag mig
han kom precis då jag satt och läste bloggar. Bla visade jag honom gaybloggen.
Tycker om att läsa om Amir som han heter. han som driver gaybloggena alltså :)
Slänger med lite bilder på plaggen jag köpte idag! Linnet gjorde sig inte så snyggt på bild
men good vad snyggt det sitter på! Den andra ser mest fyrkantig ut men den var cool
det blev en lite pösigare variant när den väl kom på.
Nu måste jag kila på toa, hihi ha en bra kväll <3



Lite svårt att se men ryggen är jätte öppen, går nästan ner till svanken
och som ni ser så är det smalsmala snören. Jag är kär! :)



Kommentarer
Du heter? sofia

ooh läskigt linne ;) hihi ..

jo jag var ju visst hemma ? satt ju hemma i mitt hus , de var ju den dagen som jag tänkte komma å fira mikael . fast jag skulle hämta annika !;) så jag var hemma !!! =) jag är inte riktigt hel ännu . saknar dig .

2009-07-21 @ 12:08:55
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0