värre än innan städningen

Uppdatering ang städningen: Rummet ser värre ut nu än innan
Ja det är sant. Det är inte så svårt att lyckas med om man heter Lina
Det började ju med att jag skulle ta tag i städningen, för det skulle jag
men jag visste inte i vilken enda jag skulle börja. Det fick bli garderoben
vilket resulterade i att jag började prova kläder istället för att städa
så nu är min obäddade säng full med kläder, garderoben står öppen
och rummet är fortfarande ostädat. Jag har fått ordning på håret också :)
Har kläder på mig som jag provat men skall strax byta.
Nu kom min bror in och ville spela guitar hero i mitt rum, så nu försvinner musiken
Alltså ingen städmusik. Det kanske är ett trix? Städa utan musik så det går undan
Det får jag ju vare sig jag vill eller inte prova på nu.
Tjing :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0