addicted

Good morning!
Jag vaknade klockan 10 helt pigg. Ganska trist för sängen var så skön
Men jag gick upp ändå, tog med mig mitt täckte ner och slängde det i fåtöljen
Gick och hämtade ett glas med iskall juice, satte på dvdn och bäddade in mig
sedan njöt jag av ett avsnitt av, guess what, sex and the city! :D
Det har kanske blivit ett beroende, att kolla på SATC när jag äter frukost?
Jag menar, nästan varje morgon, förutom då jag jobbat har jag kollat på SATC.
Det är helt enkelt en jävla bra start på dagen!

Nu ringde Mikael precis och han är klar för att åka. Från Tjörn och hit alltså
Eller inte hit hem till mig utan till Göteborg, vi skall mötas inne i stan
Vi skall till blomsterlandet, haha. Vuxenpoäng?
Nej men mamma tyckte vi skulle dit och kolla. Dom rear tydligen ut massor
Så mitt uppdrag nu är att göra iordning mig och ta bussen som går 12:28 :)
Peace if cake. Men jag kan inte sitta här och babbla om jag skall hinna
Ha en bra lördag
puss

Kommentarer
Du heter? lotti

cool blogg

2009-06-17 @ 00:02:25

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0