baciller

Guess what? Min hals gör ont ..fastän jag druckit en hel kopp te
vet ni vad detta betyder? Att Mikaels basiller har hoppat över till mig
för han känner sig bättre och bättre för varje dag ..
Äsch det är inget att klaga över det blir nog bra snart skall ni se
Lite sol på det här blir kanoners. Skall snart ge mig ut i värmen
Handla lite för mamma och sedan åka hem till my house och vovven :)
Hon måste ju få sig en lunchpromenix fastän hon är lat och helst vill sola
Om man skulle ta och klä på sig kanske? Har lite uppdrag att utföra idag
så det är lika bra att jag sätter igång.
Vi hörs nog sen babes :)


Kommentarer
Du heter? Joanna

Ha en jättefin dag :) Härlig blogg föresten

2009-06-24 @ 11:33:20
URL: http://aakerberg.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0