"burkhelvete"

Om det var någon som rörde sig runt omkring mitt hus imorse
eller kanske möjigtvis var i närheten av mitt kök, borde jag förklara en sak!
Ni hörde mig antagligen skrika " men det var så självaste fan"
och "burkhelvete, hur svårt skall det vara?" och lite mer i den stilen
Jag hade precis gjort ordning mig en macka med leverpastej på
(jag älskar leverpastej-med-gurka-macka) och mamma har köpt en helt ny burk!
Vet ni hur svårt det är att få av locket på sånna första gången?
Det är inte klokt vad hårt dom sitter! jag tog i så mycket så jag fick ont i armbågen?
då måste det vara nått fel? Just denna morgonen var jag inte sugen på att brottas med
en jävla gurkburk! Jag var ju helt överlycklig för att mamma hade köpt en ny burk.
Jag tog baksidan av gafflen och bände upp den till slut haha
Med lite våld löser man allt :)

Jag har fått frukost i magen. En helt underbart god leverpastejmacka med gurka på :D
och jag har varit ute en sväng med min lilla vovve
Jag har alltså koll på läget helt enkelt. Jag tänkte vara lite redig idag med!
Jag skall hämta upp min smyckesbox ( i aluminium från guldfyn) (så snygg, haha)
och göra iordning det med alla mina smycken. Det är i varjefall min tanke
men om det blir till en handling det vet vi inte förrän i slutet mot dagen.
Jag skall nog slänga mitt gamla smyckesskrin. Ett litet med blommor på och en ballerina
som egentligen skall ha en jätte fin kjol av flour på sig, men den drog jag av när jag var liten.
så i mitt smyckesskrin står det en naken dansande ballerina. Mycket tjusigt
Om man skulle ta å sätta igång kanske?
Hörs nog sen <3


Kommentarer
Du heter? Povel

hahaha, ont i armbågen! :D Härliga problem du ställs inför ;) Inte så trevligt med saker som sitter åt...

2009-06-09 @ 14:38:33
Du heter? Lina

haha ja! förstår du vilka i-landsproblem jag får stå ut med eller?

2009-06-09 @ 16:24:45
URL: http://energetic.blogg.se/
Du heter? Sofia

blev de inget med sandra ? miss you

2009-06-09 @ 17:44:51
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara lilla jag som ser den)

URL/Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0